Vaivat: ei valitellut mitään.

Tämä päivä on mennyt aika paljolti työaatoksissa.

Vaimo on ollut perusystävällinen. Ei valita mistään mutta ei oikein tee aloitteitakaan. Vastasi kyllä aika pitkälti hellyydenosoituksiin ja pusutti jne. En ole oikein ehtinyt miettiä mitään, koska päivä on ollut niin työntäyteinen.

Kovasti vaimo on haaveillut talosta. Esitteli nytkin jotain taloa netistä minulle. No joo ihan kiva. Sehän voisi osoittaa, että hän haluaa tulevaisuutta minun kanssani mutta kun ei... Hän opiskelee, joten järkiperusteita ei ole. Hän nyt vaan haluaa perhetalon. Semmoisen, mistä ei tarvitsisi muuttaa pois. Mutta se ei tarkoita, että parisuhteeseen olisi kiinnostusta. Ainakaan tänään ei ollut. Ja kun en ole rahasampo, niin haave jää haaveeksi.

Iltasuukkoa ei antanut. Osti pullon viiniä ja kuvittelin sen tuovan jotain kipinää tähän iltaan mutta olin väärässä. Yleensä hieman juotuaan eukko on romantiikannälkäinen... vaan ei tänään. En ole siitä mitenkään pettynyt. Olen ollut hyvällä tuulella ja osoittanut sen enkä ole osoittanut mitään pahan mielen merkkejä. Olen ollut  ystävällinen ja kohtelias ja  hän myös minulle. Hän on kuitenkin aika paljon omassa maailmassaan, mikä onkin suotavaa, sillä tänään hänellä on lomapäivä. Ei valittamista muttei kehumistakaan.

 

En voi sano vaimon tsempanneen tänään.