Nyt joutuu analysoiman pidemmän jakson menneitä päivä. Parempi olisi ollut kirjoittaa jokaisesta erikseen.

Torstai:
Loma alkaa. Vedin kännit mutta päivä oli ihan ookoo. En ollut ainakaan onneton.

Perjantai:
pisteet 3
Oli muuten tosi kivaa. Siis ihan loistavaa. Tuntui, kuin olisi saanut vaimonsa takaisin. Mutta samalla fiilis on se, että uskaltaako edes uskoa todeksi, jos tämä taas viedään. Olen tehnyt vaimon hommia hänen puolestaan ja se ilmeisesti osaltaan on vähtentänyt stressiä. Nyt alkaisi näyttää vahvasti siltä, että stressi on tässä se kipupiste. Ja tietysti on monta muta seikkaa, jotka vaikuttavat. Vaimo jopa kysyi, mitä minä haluaisin tehdä. Oli hymyjä, flirttiä... tuntui, ettei ede muistanyt, miltä se tuntuu. Pientä riitaa tosin tuli illan päätteeksi mutta näin jälkikäteen ajateltuna ei haittaa.

Lauantai:

Pisteet 3

Rouva osoitti hellyyttä ja niin minäkin. Homma oli aikalailla vuoropohjaista. Hän nautti tosi paljon kosketuksista. Oikeastaan koko päivä meni löhötessä ja väsyneenä. Mutta iltaa kohden tahti parani entisestään. Mutta harmi vain, että tuntui kuin että oltaisiin jossain "ennen vanhaan" -filmissä eikä nykyisyydessä. Se johtuu siitä, että nykyään ei yleensä ole tällaista. Mutta olin tosi onnellinen.

Tänään sunnuntaina:
Olen ollut tyytyväinen enkä odottanut mitään kummempia. Kulta on ollut aika väsynyt ja kipuinen, joten en odota mitään ihmempiä enkä tarvitse. Normaalia sunnuntaita vietetty. Ihan kiva. Olen ollut itsekin tosi väsynyt. Mutta on semmonen fiilis että hienoa! Olo on tyytyväinen.